Spanien vs Sverige

Tvättmaskiner

Redan nu kan jag säga att Sverige vinner här!
Här i Spanien har man nämligen tvättmaskinen i köket!
Det kanske inte är sa jätte fräscht kan jag känna.
Tömma tvättmaskinen bland stekos, soppor och matrester.
Iof sa tömmer jag ju den inte samtidigt som jag star och steker!
Men det känns renare och fräschare att ha den i ett badrum,
där allt borde vara rent och lukta schampo och tval istället för stekos!
Det ideala borde väl ända att ha en tvättstuga hemma, ett rum bara för tvätt.
Men har man inte plats till det sa far den helt enkelt sta i köket som i alla andra spanska hem
(det finns inte plats för den i badrummet, inte hemma hos mig iaf).

Här far som sagt var Sverige poäng!

1-1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0