Feria de Marisco

I helgen är jag ensam hemma eftersom D ater igen är iväg pa tävling
Han är i Gijón igen, denna gang med pappa sin

Jag hade tänkt att ta en lugn hemma kväll, men blev uppringd av jobbarkompisarna som ville ta ett glas pa stan
Väl pa stan och efter en öl blev det middag i ett tält, Feria de Marisco Gallego är i stan i veckan, slutar imorrn..
Det var ju inte helt fel att man till och med blev bjuden pa det!
Det vart dock en tidig middag och hem i tid för att hoppa i säng för imorrn ska jag upp tidigt igen och jobba..

Väl i sängen kunde jag inte sova, den är för stor, för kall, för tom...
Sa, nu sitter jag här vi datorn och hoppas att ögonen ska bli ännu tröttare än vad dom redan är...




Kommentarer
Postat av: Annika

Gudars, är det navajas jag ser där till höger?

2012-05-06 @ 23:01:48
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Jajjamensan! :)

2012-05-07 @ 21:57:00
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0