Gibraltarsundet

För ett ar sen satt jag i den här baten och hejjade pa D, mitt i Gibraltar sundet.
Jag är fortfarande sa stolt över honom, att han klarade det!
Och jag är sa glad att jag fick dela den här upplevelsen med honom


Men det var förra aret det, i ar ser vi fram emot Vansbro simmningen i Sverige!
Liiiite kortare distans, men vi kommer ju till Sverige under sommartid, vad kan sla det?!
Jag längtar sa!!
Biljetterna är köpta, den 3e Juli landar vi i Sthlm och aker tillbaka till Madrid den 12e igen.

D längtar saklart efter tävlingen, jag längtar efter att fa vara i Sverige under sommaren
Eftersom D aldrig upplevt Svensk sommar vet han inte vad jag pratar om.
Men snart sa, snart kommer han fa se och uppleva Sverige i sommartiden och se hur underbart det är!
Det gar inte att jämföras med en kall December manad!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ååååååh, vad roligt! Sverigeresa!

Jag hoppas, hoppas, hoppas att vi ska kunna åka till Sverige till jul, för höstterminen slutar redan den 21:e december det här året. Jag har i flera år velat ta med honom till Liseberg strax innan jul, och äta julbord med honom. Och äntligen slutar terminen tillräckligt tidigt för det! Måtte, måtte, måtte det funka!

2012-05-30 @ 11:58:56
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hoppas ni har tur och kan aka, haller tummarna för er!



Nu kommer vi ju hem lite mer än en vecka och nästan all tid kommer spenderas i Dalarna, men jag har san längtan att fa visa upp Stockholms skärgard under sommaren, Västkusten etc etc



Och julen med saklart, med julbord, julafton med Kalle och allt det där! Vill att han ska fa uppleva alla Svenska traditioner och se hela Sverige hur fint det faktiskt kan vara..men vi far ta det lite i taget helt enkelt.

2012-05-31 @ 20:04:44
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0