Lång vecka

Det har varit en lang vecka, men nu snart är den över.
Mamma och Mia har ju varit här och hälsat pa och det har varit trevligt.
De har fatt roa sig själva ganska mycket eftersom jag bara varit ledig onsdag och torsdag.
Da akte vi till Guadarrama och sov över där, vi besökte även El Escorial, Mammas favorit by!

Men veckan slutade inte som väntat.
Det vart ett stressigt och trist avslut pa veckan.
Vi skulle haft avslutningsmiddag (morsdags middag) pa fredagskvällen men istället tillbringade Jag och D kvällen pa El tanatorio
Jag jobbade till 3, vi akte hem och käkade lunch, lastade in Mamma och Mia i bilen och akte till Guadarrama där dom fick ra om sig själva medans Jag och D var pa El tanatorio.
Vi akte därifran sent och kom hem runt 12 da vi stupade i säng.
Pa lördagen var det uppstigning klockan 06, vi akte till flygplatsen där vi släpte av Mamma och Mia vid 08 och sen tillbaka till Guadarrama till begravningen som var klockan 10 för att sedan aka till Segovia da jag började jobba klockan 3 igen!
Tur att jag inte behövde jobba i morse sa jag fick sova ut lite iaf, jobbar eftermiddag idag (3-11).
Snart ska jag hem och sussa igen och äntligen är denna helg över!
Trist att avsluta den trevliga vecka pa detta sätt..men men..

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, verkligen tråkigt avslut på veckan. Hoppas att det inte var någon nära...

2012-05-28 @ 01:07:09
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Min sambos ingifta morbror. Han var sjuk sen några månader tillbaka så det var väntat men ändå jobbigt. :(

2012-05-28 @ 11:05:11
URL: http://tosenborell.blogg.se/
Postat av: K-L

Fy, vad trist. Jag hoppas att den här veckan blir bättre.

Postat av: Ulrika

Det tror jag nog att den ska bli, tack!

2012-05-28 @ 20:03:05
URL: http://tosenborell.blogg.se/
Postat av: K-L

Oj, ser att jag använt "trist" i meningen "triste". Jag menade självklart sorgligt. Inte lätt det här med utlandssvenskan alla gånger.

Postat av: Ulrika

Haha, ingen fara! Förstod precis vad du menade.



För inte sa länge sen berättade jag för mamma att jag renoverat (Renovar) Id kortet hon fattade inte alls vad jag menade, hehe.

2012-05-29 @ 08:25:49
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0