Romantik

Mannen här hemma i huset är inte alls speciellt romantisk
Men de fa gangerna han är det sa är han allt för söt
Jag har fatt blommor skickade till mig en gang pa jobbet
Hittat blommor pa sängen när jag vaknat..
Mycket mer än sa tror jag inte det är..inte sa jag kommer pa pa en gang iaf

Igar akte jag iväg till jobbet medans han fortfarande sov sa det vart ett hejda i sängen till en slummrande man

Jag kom hem fran jobbet pa eftermiddagen när han akt,
gick in i badrummet, öppnar skapet för att ta av mig linserna, hittar denna lapp och blir varm innombords
(det behövs lite för att jag ska bli glad!)





Jag gick sedan in i köket och hittade detta pa bordet


Öppnar kylen för att laga min lunch..hittar detta..
(har förövrigt ingen aning om varför han ställt honungen i kylen denna morgon, den star ju jämt i skafferiet!)


Ska plocka undan den torkade disken för att diska efter maten och hittar denna..


Gar sen pa kvällen upp för att lägga mig och hittar denna pa kudden..



Det är nog inte sa dumt att vara ensam hemma nan natt da och da iaf
;)

Kommentarer
Postat av: K-L

Gud vad gulligt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0