Vilodag

Idag blir det en lugn hemma eftermiddag..kanske tar vi en lang promenad med hunden senare
Inget gym blir det iaf..och varför ska jag berätta! :)

Det har gatt ett program här som heter "Desafío Extremo"..det var en reality som gick ut pa att gäng människor skulle klättra upp pa Everest..människor som aldrig hallt pa med sant..det var deltävlingar och sant som alla realityn har och till slut vann en, och det var hon som fick komma längst upp pa Everest, de andra stannade längs vägen..jag sag inte ett enda avsnitt men jag har hört att det var sa här det gick till
(och sett pa zapping programmen)
:)
Vinnaren iaf var en tjej som är fran Segovia, hon är monitor pa "vart" gym och i eftermiddag har det gjort ett stort jippo och special klasser för en kille fran programet kommer till gymmet och ska halla i en klass med henne,
Det har varit med i lokaltidningen och allt idag.
Jag tycker bara det är pinsamt att se vilken uppstandelse det är, massa plakat och kort överallt som välkommnar denna kille till gymmet..näää..jag stannar hemma i eftermiddag!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0