Bebismys

Igar eftermiddag var jag hem till Henar för lite bebismys!
Gud sa mysigt!
 
Jag har aldrig sett en san liten bebis som lille Matias, inte för att han är liten i vikt utan för sin ringa alder, förklarar jag mig?
 
Jag har fatt förklarat för mig att det inte är lika vanligt i Sverige att folk kommer och hälsar pa pa BB och att dom inte lär känna barnet sa fort som här.
 
Matias träffade vi för första gangen när han var dryga 3h gammal och igar var han 5 dagar gammal.
Visst har vi träffat fler bebisar pa BB här i Spanien men dom var liiite äldre, nagra timmar, till och med nagon dag gammla ;)
 
 Stolt kusin
 
 Han verkar vara en väldigt lugn och snäll bebis.
När vi träffade honom pa BB lag han vaken men tyst.
Igar var jag hemma hos henne i ca 4h och han sov mesta delen och at lite.
Den lilla stund han var vaken gav han inte av sig ett enda ljud, trots att alla pillade pa honom..han lag vaken och tittade nyfiket runt och sög pa händerna.
Enligt sin mamma sover har bra även pa nätterna.
Far hoppas för deras skull att det haller i sig och han fortsätter lata dom sova pa nätterna,
men det vet vi ju alla att det kan ändras pa sig hur som helst.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0