Dag: 8: Min favoritfödelsedag

Här har jag ocksa behövt tänka ordentligt eftersom jag inte brukar fira min födelsedag pa na stort eller speciellt sätt.
 
Men jag har kommit fram till tva st!
 
Den ena var när jag fyllde 15!
Jag visste inte att den var speciell da, da tyckte jag det bara var na vanligt och "trakigt", men nu i efterhand uppskattar jag den väldigt mycket!
 
Jag, Lillis och pappa packade ryggsäckarna och begav oss till de Grekiska öarna för batluffning under tre veckors tid, det är nog den bästa semestern hitills!
Just pa min födelsag var vi pa ön Delos, det var kokhett ute och jag tyckte det var trakigt att vara pa en ö där man inte fick bada och det bara fanns ruiner. Men, som sagt, idag angrar jag det inte en sekund och jag är glad att jag fick möjligheten att besöka ön. Pa eftermiddagen var vi pa Mykonos och vi at säkert en skitgod middag för att fira mig, men det kommer jag dock inte ihag! :)
 
Min andra favoritfödelsedag var när jag fyllde 25, da kom mamma ner och hälsade pa mig i Spanien.
En hel vecka!
Det var mysigt att tillbringa en födelsedag i sällskap av en familjemedlem.
Jag fick välja lunch och mamma bjöd.
Det vart Cordero asado i Turégano.
(mestadels för att jag ville att mamma skulle fa prova pa helstekt lamm)
 

Pa kvällen vart det konsert och fest i Segovia eftersom det är festligheter da.
 
 
 
Mer spännande än sa har inte mina födelsadagar varit
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0