Den förbannade krisen

Jag är sa arg och sa trött!
Jag har saaa manga asikter och tankar om detta men tar mig inte tid för att skriva om det
 
Arg är jag framförallt pa min chef som bara betalt ut halva lönen hitills
Trött är jag framförallt pa nyheterna i detta land, samma skit varje dag
 
Men, idag är jag ända glad, för ett litet underverk har fötts.
Min jobbarkompis fick en liten son imorse, sa liten, sa oskyldig, sa fin.
Knappt 4h gammal var han när vi träffade honom för första gangen, sa vacker och glad. 
Han var sa lugn, sa tyst, sa vaken..öppna nyfikna ögon..
 
Henar och hennes storasyster Belén är som mina spanska systrar och jag är oerhört tacksam för att ha dom i mitt liv..jag är sedan tidigare "moster" till Beléns son Antonio och har nu blivit extra moster för andra gangen till lilla Matías
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0