Söndag

Ah vad jag hatar att jobba natt!
Sover bort heeeeela dagarna sen! Sover mycket mer när jag jobbar natt.
Lägger mig när jag kommer hem och sover fram till lunch, äter och sen sover jag ännu mer.
Man far inte ut natt av dagarna!
 
Men idag väckte D mig tidigt (13.00), duchade och klädde pa mig och sa akte vi för att tomar el aperitivo

Först akte vi till grannbyn Encenillas där det visade sig att det var festligheter, Nuestra señora del Rosario, vi tog ett glas där och tittade pa danserna
Det var meningen att vi skulle aka hem sen men vi akte istället till Zamarramala, La Postal,
och sen vidare till ett av mina favorit ställen San Pedro Abanto.
Pa San Pedro far man alltid goda och stora aperitivo, dock inte idag da vi fick komage..D var förstas glad!
Vi akte sedan hem och at lunch sen slocknade jag i soffan hela eftermiddagen.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0