La Vuelta i Segovia ( Del 2)

Igar kom vi iväg till gymmet utan problem, vi tog en annan väg bara.
Men när vi kom till Segovia fick vi ett ryck och bestämde oss för att se cycklisterna iaf, vi hade inte tänkt att stanna till för att kolla..man hinner ju ända inte se natt...de aker sa fort förbi! Men vi kom fram till Akvedukten precis innan den första passerade.
 
 
Idag gick starten som sagt var ifran "La Faisanera" som ligger mittemot hotellet (där jag jobbar).
Vi hade mycket folk i baren bade innan och efter starten..tyvärr kunde jag inte se starten eftersom dom akte emot Segovia och inte till La Granja, ditt jag ser ifran dörren! :)
 
Vi har ett lag som bor pa Hotellet och dom var snälla och gav oss presenter imorse..en tygväska
(som jag inte vet vad jag ska med till), en keps och en vattenflaska!
 
 
Förresten sa har jag¨precis sett mig själv pa tv, men det är bara jag och D som vet att det är vi...men ända..
(Tid: 02:02:05, den där personen i vitt, den som "är längst")
Man ser knappt att det är en person och mycket mindre ansiktet, det gar för fort..
men kanske familjen hemma i Sverige tycker det är kul att se Segovia pa tv
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0