Hund tävling

Idagarna är det fiesta i stadsdelen Nueva Segovia och igar fick vi reda pa att det skulle vara en hundtävling där idag.
 
Vi hade inget bättre för oss i förmiddags och eftersom det var gratis sa gick vi dit med Fox.
 
Jag höll pa att skämmas ihjäl när vi kom dit, tyckte det var jätte pinsamt...har aldrig vart pa natt sant här förr, men eftersom han kan ett trix sa tyckte vi det var kul att aka dit iaf, spendera förmiddagen.
 
Det fanns tva kategorier
"Titta sa fin jag är" och "Titta vad jag kan"
 
Alla fick ga ett varv och sen visa upp vad dom kunde..dom flesta gav tassen eller satte sig ner.
 
Var fina lilla hund hoppade upp i famnen fran marken (ett litet trix) och sen gjorde han SITT TRIX!
Han sätter sig pa bakbenen, vi lägger en godis pa nosen som han sen fangar upp och äter..
Gissa vad?! Vi vann!!
Sa stolta vi var efterat och jag skämmdes inte ett dugg!
:)
 
Alla som var med fick en matpase pa 8kg och sen fick vi en till stor matpase pa 14kg som vinnarpris sa nu har vi mat som räcker och blir över till honom!
 
Innan tävlingen
 
Första, andra och tredje plats "Titta vad jag kan"
Ser ni att minsta hunden fatt största pris och största hund fatt minsta pris hehe
Fox i sin vinnande position med sina priser
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0