Stressad vecka

Vilken vecka!
 
Jag jobbade morgon mandag och tisdag.
Mandagen akte vi till Guadarrama pa eftermiddagen och hälsade pa Ds mormor som ligger pa sjukhuset med lunginflamation. Tisdags eftermiddag var det carnaval.
 
Onsdag och torsdag jobbar jag natt.
Onsdagsförmiddagen gick at bankärenden och klippning.
Det var meningen att jag skulle tvätta, stryka och packa väskan med men det gick inte da var varmvatten beredare gick sönder!
Sa jag sov och förbredde mig inför natten hela eftermiddagen och idag har det varit stressigt!
Jag sov till tva ungefär tills D kom hem och vi gick ut och käka lunch.
Inte just för att det är allahjärtansdag utan mer för att vi nu kommer vara ifran varandra i nästan tre veckor.
 
När vi kom hem kom service killen och lagade varmvattenberedaren, i tva timmar höll han pa men den funkar igen och vi har numera värme och varmvatten igen!
Tvätta, städa och packa väskan.
Sen akte vi iväg och köpte ett par presenter till familjen hemma i Sverige
(lite fick det bli da jag ännu inte fatt lön!!!!).
Hem och sova lite innan det var dax för middag och jobb!
 
Jag slutar jobba klockan sju imorrn sa det blir hem och duscha, hämta väskan och mot Barajas för klockan ett lyfter planet!
 
Dagen idag har som sagt var varit stressad, hela veckan faktiskt, inte hunnit med allt jag velat, men imorrn börjar semestern och den varar i nästan tre veckor!
Woho!
Sweden here I come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0