Sverige

Åh så "varmt" det är här hemma i Sverige!
Jag som förberedde mig med dunjackan och allt och som kallast har det varit -2 hitills..det är grått och idag har det varit väldigt rått ute, men ändå inte speciellt kallt..hallå, förra året samma tid var det -27!
Det är nästan så det är kallare hemma i Segovia än här.
 
Kom som sagt var till Sverige i fredagskväll och har haft fullt upp med familjemys.
Har varit med pappa och Carin i Sigtuna där jag hunnit med en 80 tals klassiker till middag
(File Mignon Black and White) på kopparkitteln, och självklart har jag hunnit med semla pa Tant Brun med
(har ätit en semla per dag sen jag kom!).
Så har jag varit hos Systeryster i Stockholm där jag myst med henne och det lilla charmtrollet!
Imorrn tar jag flyget ner till Kalmar för några dagar med Lillis!
 
Älskade, älskade lilla unge!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Åh vad gott du har det! Njut! Och ät en semla för mig också!

Svar: Tack! Visst kan jag äta ett par semlor för dig med, inga som helst problem! ;)
Ulrika

2013-02-19 @ 00:38:19
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0