Juli hitills

Det vart en oplanerad bloggpaus, men gud sa skönt!
Inte för själva bloggpausen utan hela internet pausen..har inte vart in pa internet pa flera veckor!

Jobbar natt idag och det är bröllop pa hotellet vilket betyder att jag inte kan sova natt saklart,
sa jag har suttit och uppdaterat mig pa bloggar och nyheter i ett par timmar nu!
 
Har inte hänt mycket sen sist, men Mamma har iaf varit ner en vecka och hälsat pa, skoj!
Hon akte precis hem igen.
Jag hade turen att fa tillbringa alla dagar med henne.
Hon kom pa en onsdag, jag jobbade natt onsdag och torsdagen sa dagarna hade jag med henne..sen var jag ledig fredag, lördag, söndag, mandag och tisdag..onsdagen jobbade jag natt igen och kunde tillbringa sista förmiddagen med henne!
Jag jobbar natt nu tills semestern, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag, sen rymmer vi till havet!
 
Det var rekord varmt veckan mamma var här.
Solen hade knappt tittat fram innan hon kom och har knappt tittat fram sen hon akte heller
(det är fortfarande varmt, fast inte lika och mycket molnigt!)
 
Vi kunde inte göra mycket annat än att ligga vid "sjön" eller poolen, härligt!
Ett kulturbesök han vi iaf med, vi tillbringade en eftermiddag pa slottet i Rio Frío, vi hade guidad tur och det var bara vi tre som gick vilket var skönt eftersom jag hade tid att översätta till mamma i lugn och ro och hon kunde ställa sina fragor.
Vi hann även med en shopping dag i Valladolid men annars badade vi som sagt var mest.
 
Nu längtar jag tills klockan blir sju sa jag kan aka hem och sova, sen ska väskan packas för pa mandag morgonen aker jag hem, tar en dusch, lastar in väskorna i bilen och aker söder ut!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0