Slut med semestern för denna gang.

 
 
Vi kom hem fran Guadalajara sent pa söndagsnatten och pa mandag morgon började jag jobba igen
Sa, nu var det slut med semestern för denna gang, spart nagra dagar tills i höst ocksa!
 
Men jag startar med en "slapp" vecka, skönt!
Jobbar morgon mandag och tisdag, natt onsdag och torsdag sen är jag ledig fredag, lördag, söndag och mandag!!
Wooohooo!

Mer om helgen i Guadalajara kommer..nu är det verkligheten som kommit i fatt..dax att packa upp väskor, tvätta, handla (kylen ekar sa tom den är) etc..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: La Madrileña

Hola,

Kokta ägg gavs som aperitivo i Madrid förr i tiden och var jättevanligt. Anledningen till det är antagligen att de haller rätt länge utan att bli daliga utanför kylskap och i värmen. Sen kanske det var billigare att ge ägg?

Saludos,
Marina (La Madrileña)

Svar: Ja, jag förstod av D att det inte alls var konstigt, han tyckte inte det. Jag tyckte det bade var konstigt och roande :)
Ulrika

2013-08-28 @ 09:29:46
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0