Snart semester

Nu är det lite mindre än 30 min kvar innan min semester börjar, wohoo!
 
Hem, ta en kall, kall dusch, slänga in väskorna i bilen och bege oss till Guadarrama där vi ska lämna av hunden.
Vi tar ett stopp pa vägen och äter lunch i Albacete med nagra kompisar som bor där och sen fortsätter vi var resa nerat.
 
Jag är löjligt glad över att denna dag äntligen är här!
Som jag sett fram emot den här resan!
En vecka, bara D och jag, sol, bad, god mat och dryck.
Vi har som sagt var aldrig varit iväg pa en san här resa och det ska bli skoj, sa...pa aterseende säger jag!
 
:)
 
http://www.mojacarislife.com/wp/wp-content/uploads/d_mojacar_almeria_t0400220_0211.jpg
 

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Härligt! Det har blivit svalare här i södern, bara 32 grader nu, men det blir nog varmt igen tills ni kommer. När man är vid havet får det ju gärna vara varmt!

Svar: Det var härligt varmt, där nere fläktar det ju pa ett annat sätt än här..nu är vi hemma i bastun igen känns det som..blaser ingenting och allt känns bara instängt. Men det är skönt att vara hemma igen även om jag saknar ACn ;)
Ulrika

2013-07-15 @ 16:18:37
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0