Värmen här för att stanna?

Är solen och värmen här för att stanna nu?
Jag hoppas det!
 
Antal dagar jag haft ballerinaskor (skor utan strumpor) i ar: 2
Antal dagar jag haft sandaler (öppna skor) i ar: 0
Antal dagar jag haft klänning med strumbyxor (tjocka, vinter strumpbyxor) 2-4
Antal dagar jag haft klänning utan strumbyxor (eller shorts/kjol) i ar: 0
 
Vi har haft sa kallt, molnigt och regnigt! Till och med snö i maj manad!!
Det har varit sol vissa dagar men väldigt kyligt i luften och kalla vindar.
Pa mornarna är det fortfarande kallt och jag aker till jobbet i vinterjackan och halsduk fortfarande (3ºC i morse).
Men idag när jag akte hem fran jobbet visade temperaturen pa 22ºC, solen lös, ingen kyla i luften och inga kalla vindar!
Hoppas att detta väder stannar nu!
 
Bild tagen 29 April 2013

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Antal dagar jag har haft kortärmat inomhus i Sevilla: 2. Idag inräknat.
Kall vår i söder också. Fast ingen snö förstås.

2013-06-02 @ 18:59:55
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0