Blött, blött, blött!! (=bildregn)

Stackars alla löpare igar (och stackars oss)!!
Det regnade hela dagen! Eller det var iof ett upperhall efter lunch framat eftermiddagen, men da var det
"för sent".
Tack och lov var det ett "lätt" regn, det sma regnade hela tiden och spöregnade lixom aldrid..ja, ni fattar kanske.
Jag märkte knappt att det regnat fören allt var klart eftersom jag hade bra jacka (med luva) och bra skor pa mig sa vart jag inte blöt, men mina byxor var dyngsura när vi begav oss till bilen.
 
Vi började dagen redan vid sju da vi lastade in allt som skulle till malet (dryck, medaljer etc) i lastbilarna och kom ner till starten runt nio. Jag hjälpte till lite grann med pasarna som skulle delas ut innan start och sen hjälpte jag till med barnloppet innan det var dags för mig att vara pa "min plats".
Jag stod och kontrollerade allas vrister hela dagen, sa ingen kom igenom med dom pa.
 
Vann gjorde saklart Gizaw Bekele i herrklassen men jag vart glatt chockad att sa manga Segovianska killar kom sa tidigt, bra gjort!
 
Jag fick inte sa bra bilder pga daligt väder och lite tid..men här far ni nagra fran innan start..
Pete och "hans killar" fran San Rafael var där och spelade. 
 
 
Lite bättre bilder fran Segovia al día
 
 
 
 
 
 
 
Är det kanske La Madrileña? ;)
 
Bilder fran Norte de Castilla
(har manga fina bilder fran hela tävlingen och inte bara start och mal omrade) 
 
 
 
 
 
 
Vinnaren (med D i bakgrunden)
Tvan (och D)

Bilder fran Javier Sánchez

Noelia (andra Segovianska tjejen)
Sara (tredje Segovianska tjejen)
 
Manu
Oscar (en av dom tva som organiserade loppet i ar)
 
Javi (den andra av dom tva som organiserade loppet iar)
 
 
Cata (Min jobbarkompis som sparng sitt första lopp förra aret efter att D "tränat upp henne" 

Finns mer bilder fran Roberto Bermejo för den som är intresserad, men nu orkar jag inte lägga upp mer bilder
:)
 
 

Kommentarer
Postat av: La Madrileña

¡¡¡Soy yo!!! :-) Jag såg din kommentar på min blogg. Vi fick vårt bord på restaurangen jättesent och hamnade på Tuma ännu senare (de hade stängt men öppnade upp igen). Trist att vi inte hann ses denna gång! Men vi får ses nästa gång jag är i Segovia. Jag säger till! :-) Jag tror att jag såg dig också, för jag tyckte att jag kände igen en tjej som hjälpte till men jag var så slut då att jag tänkte inte ens på det förrän efteråt.

Svar: Vi var där runt halv sju/sju men eftersom det var stängt akte vi till ett annat ställe istället innan vi akte hem och stupade i soffan :)
Ulrika

2013-03-18 @ 20:42:27
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0