Förberedelser

Halvmaran i Segovia gar som sagt var av stapeln pa söndag och eftersom D är med och fixar sa har jag ocksa hjälpt till lite..igar eftermiddag och idag förmiddag har vi gjort i ordning alla kassar som löparna far när dom hämtar ut nummerlapparna..kassor med tröjan, reklamblad m.m
Tre tusen kassar har vi gjort i ordning!
Ett par hundra kassar till barnen har ocksa gjorts i ordning med leksaker mat och dryck etc.
 
 
Imorrn kommer jag sova pa förmiddagen (eftersom jag jobbar natt idag) medans andra människor kommer förebereda kassarna som löparna far när de gatt i mal..frukt, dricka osv. tre tusen till kassar ska fixas.
 
I dom här säckarna ligger lite mer än hälften av alla kassar som ska delas ut innan loppet

(Hade knappt na batteri kvar i telefonen sa korten är tyvärr utan blixt, därav de daliga bilderna.)
 
SEAT är dom som sponsrar priserna sa i deras bilhall star dom fint och väntar pa att bli utdelade pa söndag.
La Segoviana och El Segoviano
Statyerna är till bäste herr och dam etc medans alla far en medalj som hängs runt halsen..
 
Imorrn eftermiddag börjar dom dela ut nummerlapparna till deltagarna sa da ska jag dit och hjälpa till, dela ut pasar och nummerlappar. Sa det blir en fullspäckad dag imorrn med.
 
 

Kommentarer
Postat av: La Madrileña

Hola,

Jag är en av de 3000 som kommer att fa en pase packad av dig!!! :-) Imorgon skall jag springa halvmaran där, eller jag kanske borde säga simma den för det kommer tydligen att regna mycket och blasa ännu mera. Vi kommer att käka lunch pa Jose Maria och sedan dricka drinkar vid Akvedukten pa restaurangen Tuma ifall du har lust att komma förbi och säga hej! :-)

Svar: Ah vad kul! Idag har det bara duggat lite pa morgonen och jag hoppas det blir ungefär samma väder imorrn och att vi slipper spöregn.Jag kommer sta och samla in alla chip när ni kommer i mal sa där ses vi säkert..vi kommer käka lunch pa Palacio de la Floresta och om vi hinner efterat kommer jag självklart förbi Tuma pa en drink :) Lycka till imorrn!
Ulrika

2013-03-16 @ 12:01:29
URL: http://franmadridtillhimmelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0