Ruggigt och regningt

Den här helgen är min lediga helg och eftersom det regnar och är ruggigt ute hade det varit perfekt att ligga i soffan under en filt och plöja igenom alla böcker jag bärt med mig fran Sverige..
 

 
Men icke se nicke, böckerna far vänta..det är massvis med saker som ska förberedas, jag har mest varit med som "askadare" dom senaste dagarna, pasarna är klara och det finns inget mer för mig att göra men eftersom jag knappt sett D sen jag kom tillbaka fran Sverige sa har jag varit med honom i förrgar eftermiddag och idag pa förmiddagen och delat ut nummer lappar..som en liten svans har jag sprungit efter honom..igar kom han hem runt 23 och jag inväntar honom inte tidigare idag..imorrn ska vi vara pa plats klockan 07. 
 
 
Jag ska hjälpa till att samla in alla chip när folket kommer i mal imorrn och behövs egentligen inte förens runt 11:30..men jag följer med D pa morgonen och hjälper till med det jag kan..
 
Jag har fatt en "fin" väst som jag ska ha pa mig sa man ser att vi är med och hjälper till med loppet.
Dom "ansvariga" har fatt fina röda västar medans vi fatt oranga..dessutom fanns det bara strl XL kvar när jag skulle hämta ut min..jag ser det fran den ljusa sidan, jag far plats med massvis med kläder under och slipper frysa :)
 
 
 
Ni förstar inte hur mycket jag längtat efter den här dagen!! 
Eller tills imorrn eftermiddag egentligen...jag vill bara att allt ska vara över!
Jag är otroligt stolt över D som bitit sig i tungan sa manga ganger under den här tiden och jag hoppas att han kan halla sig imorrn med..hehe...han brukar annars vara "känd" för att säga precis vad han tycker och tänker..pa bade gott och ont..men eftersom det inte är hans lopp sa har han snällt fatt halla mun och lyda manga ganger..vilket jag vet är svart för honom..hehe...jag vill inte ens veta vad han haft för sig under mina veckor i Sverige..för den veckan jag varit hemma har han varit borta fran 07 pa morgonen tills sent pa kvällen med detta lopp!
Det började med att han vart "Facebook ansvarig" men har sen dess fatt hundra olika omraden att sköta/hjälpa till pa..eftersom han är den enda som inte jobbar och har tid..sen är han alldeles för snäll och säger aldrig nej.
Vi har inte ens kunnat käka lunch eller middag i fred utan att han pratar eller skriver i telefonen..sa ja, jag längtar tills imorrn eftermiddag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0