Tillbaka i Sigtuna

Nu är jag tillbaka i Sigtuna igen.
 Jag flög som sagt var ner till Kalmar och tillbringade några dagar med Lillis och Mikaela.
Vi åkte bil upp till Örebro tillsammans på lördagen där vi firade Mamma (som fyllde 50 på måndagen).
Lillis och Mikaela åkte ner på söndagen igen och jag stannade kvar i Örebro tills i torsdagskväll då jag tog tåget hem till pappa igen, här stannar jag nu tills jag flyger tillbaka till Madrid igen på tisdag.
Nu ska jag mysa med pappa, systeryster och lilla Astridden sista tiden..och så håller vi tummarna att Astrids syster eller bror ploppar ut innan det är dags för mig att åka hem igen!
 
 
Bilder kommer senare..tar alldeles för lång tid att ladda upp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0