Sjukstuga

Har varit borta ett tag med sjukdomar hit och dit och inte orkat ta fram datorn.
 
Först sträckte jag vaden sa jag inte kunde springa, inge kul.
När vaden blev bra sa akte jag pa nan sorts magsjuka och blev sjukskriven, lag hemma och ville dö,
när magsjukan var över sa kom dunderförkylningen!
Sitter fortfarande och snörvlar och hostar sa skärmen blir blöt, inte sa trevligt.
 
Jag som aldrig brukar vara dalig fick allt pa en gang nu..och jag tycker sa synd om mig själv eftersom jag inte kunnat springa pa flera veckor, jag hade ju fatt upp flaset och rutinen nu, och dessutom har det varit perfekt springväder ute, sol men kyligt i luften.
 
Jag kommer tillbaka när orken kommit tillbaka och alla sjukdomar försvunnit.

Kommentarer
Postat av: K-L

Usch vad jobbigt! Krya på dig.

Postat av: La Madrileña

Krya pa dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0