Uppdatering (I listformat)

 
 
 
  • Imorse när jag starade bilen visade temperaturen 0ºC och snön började falla fran himmelen, 18e Maj i Spanien!!! Det har snöat non stop hela dagen, fruktansvärt!
  • Jag är fortfarande förkyld, inte sa konstigt med tankte pa det här vädret, men jag känner mig bättre iaf.
  • Grattis till Svenska hockeylaget som gatt vidare till final, woohooo!!
  • Grattis till Atlético Madrid som vann La Copa del Rey igar, helt klart värdiga vinnare! Woohooo till dom med!
  • Hörde precis Eric Saade och Tone Damlis Imagine pa spansk tv (!!)
  • D är i Pinto (Madrid) hela dagen och skjuter och jag är utan bil, solen har precis kikat fram imellan molnen sa jag ska passa pa och ta med mig hunden pa en kort promenad ner till affären för att fylla pa godisförradet inför kvällens Eurovision!!

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Spanien

Hej, vad kul att du kör en lista! Vi är flera utlandssvenska bloggare som kör listor på torsdagar!
Kallt här i Madrid också, bara runt 10 grC. Å andra sidan vet vi ju att värmen kommer...

Svar: Jag har sett att det är manga som kör listor (bla du)..smart och snabbt sätt att uppdatera tycker jag ;) Har dock inte lagt märke till att det bara är pa torsdagar..lite efter där..
Ulrika

2013-05-18 @ 19:54:17
URL: http://grrringo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0