Jobbsituationen

Skriver fran mobilen sa det blir en liten och snabb uppdatering..

Jag ar fortfrande anstalld, njutigt av min lediga helg och idag borjade min semester!!

Dom andra fyra blev avskedade i fredags..vi som trodde det skulle bli efter jul blev sa klart chockade! Den tjej som jobbat langst pa foretaget blev sparkad..alla blev forvanade och ledsna.

Jag har inte jobbat sen dess och kommer inte gora det foren den 9e..sa jag vet inte vilka forandringar det innebar annu..

Ar dock glad over att ha semester just nu och komma tillbaka nar saker och ting lugnat ner sig och det blivit en ny rutin..

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Vad tråkigt! Usch, kan inte vara någon vidare stämning nu. Men tur att du får vara kvar.

Svar: Jag har som sagt var inte jobbat sen dess men jag har varit i kontakt med mina jobbarkompisar och stamningen ar saklart inte den basta..vi ar nu nio stycken kvar i totalt ..kokspersonal, stadning, servitorer och reception..alla kommer nu fa gora allt och arbetsdagarna kommer nog bli lite langre for samma lon ...vi far se vad som hander , tiden far utvisa :/ Glad att jag fick min semester iaf och den ska jag njuta av!
Ulrika

2013-11-25 @ 21:04:48
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: K-L

Fy, vad jobbigt det låter. Jag hoppas att det blir bra för dig i alla fall och att ni slipper fler uppsägningar.

Svar: Jag hoppas ocksa att vi slipper mer uppsagningar och Jag tror vi slipper det da det kommer va omojligt att ha oppet om fler far ga..vi far se hur lange det har haller..nio personer som ska jobba 40h styck pa ett hotell som ar oppet 24h om dygnet..det kommer bli tufft for oss som ar kvar...men nu ska jag glomma jobbproblemen i nagra dagar och njuta av familjen som kommer pa besok imorrn! :)
Ulrika


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0