Aguadulce - Segovia - Sverige

Fran Aguadulce tog vi oss upp till Segovia igen där vi mellanlandade en dag.
Kom hem pa mandagskvällen, tillbringade tisdagen i Segovia med att strosa pa stan och äta mat
 
 
 
 
 
Sen flög vi till Sverige alla fyra pa onsdagförmiddag.
Klockan sex pa eftermiddagen visade termometern 28ºC i skuggan!!
Det var betydligt kallare än sa hemma i Segovia vid den tidpunkten.
 
 
Självklart vart det middag pa verandan, grillat!
Sa svenskt, sa gott!
 
 
 
D och jag sov i Sthlm tva nätter, i en övernattningslägenhet som finns där syster bor.
När vi kom upp till lägenheten hade syster dukat upp sa fint! 
 
 
Vi gick ner till dom och sag semifinalen i fotbolls VM innan vi stupade i säng.
 
Torsdagen tillbringade vi pa Gröna Lund med syster och hennes familj.
Inte vart där pa tusen ar, men ända kändes det som alltid. 
Inte sa mycket nytt alltsa.
Det var mest barnen som akte saklart men D och jag gick i lusthuset (det enda han hade lust med) och det sag exakt likadant ut. Syster och jag gick spökhuset och det var ocksa exakt likadant, visste precis vad som skulle komma bakom hörnet trots att det gatt mer än 15 ar sen jag var där sist..
 
 
 
 
 
 
 
 
Pa fredagen var vi upp tidigt och var iväg och käkade frukost..
 
 
..med Hakan Dahlby..
 
Efter frukosten fick D följa med honom hem för att se hans bössa..
 
 
 
..och OS medalj!
 
 
 
 
D var super glad efter mötet, saklart!
 
Efter det trevliga frukostmötet tog vi vart pick och pack till Östhammar.
 
Syster med familj, Lillis, M, D och jag mötte upp Mamma och hennes man som redan var där
Vi fick vara stugor..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0