Ledighet och tidig julklapp

 
Jag far nagra dagar ledigt över jul trots allt.
Jobbar mandag och tisdag, slutar klockan 15.00 pa tisdagen och börjar inte jobba fören pa fredagen kl 23.00
sa ett par dagar far jag, nästan tre.
 
Kommer jobba bade nyar och nyarsdagen men jobbar da morgon och kan äta middag hemma pa nyarsafton iaf även om jag maste upp tidigt dagen efter.
 
 
De tre visemännen kom tidigt i ar, väldigt tidigt!
Jag fick ett par nya löpskor av D igar.
Vill ju sa gärna!
Vill springa och nu fick jag en super bra motivation.
 
Mina gamla Mizuno dojjor var helt förstörda.
Egentligen hade jag velat ha ett par nya Mizuno, gillar det märket, nu vart det att par Asics, D har motvarande i killmodell och är jätte nöjd sa det blir nog bra, litar pa hans omdöme.
 
Nu väntar jag bara pa att julhelgerna ska passera och se om jag klarar av att puscha mig själv att börja springa ordenligt i början pa nästa ar.
 
 
 
Snygga är dom ocksa, pluspoäng!
:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0