Sjukskrivningen

..fortsätter..
 
Jag var som sagt var till doktorn igar, blev av med kryckorna och "bandaget" men är sjukskriven en vecka till.
Kryckorna har jag använt mer som käpp dom sista dagarna men nu är det slut med det med, nu gäller det att försöka ga ordenligt.
 
Fick recpet pa en sorts stödstrumpa som jag hämtade ut pa apoteket som jag ska använda den här veckan.
Det gjorde skitont att sätta pa sig den och den klämmer ihop som bara den men ända skönt da jag vagar trycka till lite mer när jag gar.
Jag gar rätt okej nu, haltar liiiiite.
Att ga upp för trappor gar bra, det är värre nedför, gar ner som sma barn, tva fötter per trappsteg lixom.
 
Har fatt brev fran jobbets Mutua ocksa, har blivit inbokad där pa fredag klockan 19:00, dom vill väl se om sjukskrivningen är pa riktigt, vad vet jag..
 
Dag 12
 
 Knät fick sig en smäll ocksa
Bara sarskorpa kvar
 
 
(Det vita pa högra sidan är salva för blamärkerna)
:)
Sa daliga kort men jag försökte fa med den bla/gula randen (blamärke) som jag pratade om häromdagen
Ser ni den? Fran under fotknölen till tarna...
Min fina stödstrumpa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0