30 årsdag

 
Jaha, da var man 30 da!
Känner mig inte äldre än igar och 30 säger mig inte sa värst mycket heller,
ingen aldersnojja ännu iaf, ingen 30 arskris.
 
Det enda jag tänker pa är att hur kunde jag tycka mamma var sa gammal när hon var 30??!!
Jag tyckte hon var jätte gammal, jag känner mig jätte ung!

Är ledig idag (efter nattjobb) sa vi hade tänkt att ga ut och käka ikväll D och jag.
Restauranten som jag valt är dock stängd idag.
Dden brukar stänga pa mandagar och tisdag eftermiddag men eftersom det var röd dag här i Segovia (pga festligheter) igar sa hade dom öppet bade mandag och tisdag och stänger hela onsdagen istället, trist, da jag hade sett fram emot det...
Men vi byter planer, sa ikväll aker vi till Guadarrama och äter middag med svärföräldrarna istället och sen käkar vi födelsedagslunch imorrn!
 
Med familjen firar jag hemma i Sverige i Juli, inte langt kvar nu!
 
Är som sagt var pa jobbet nu, började kl 23 och klockan 00:02 ringde D mig pa jobbtelefonen och sjöng ja ma hon leva, pa svenska!
Jag blev chockad och rörd
:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

Grattis på födelsedagen!!!

Svar: Tack och Grattis själv!!!
Ulrika

2014-06-25 @ 13:41:43
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0