Aranda de Duero

 
Resten av veckan var vi bara hemma och tog det lungt.
D lag sjuk med feber och ont i halsen hela veckan sa det blev inge mer festligheter för var del.
 
För min del var det bara skönt att vara hemma, ta dagen som den kommer.
Ligga i soffan och slappa hela dagarna
 
Passade pa att städa ur skap och skafferi, tvätta, stryka, plocka fram vinterkläder, plocka undan sommarkläder.
Sant som mastes göras men som jag aldrig har tid eller ork till när jag jobbar.
 
Läsa och ga langa promenader med hunden, var till och med ut och sprang (joggade) ett par dagar.
Det har varit saaaa fint väder den här veckan, sa varmt och soligt, sommaren har hallit i sig.
Varit fint ända tills idag, börjat bli lite gratt, graderna har sjunkigt och det blaser som bara den!
 
I lördags kände sig D bättre efter nagra dagars antibiotikakur.
Tur det för det var var arsdag!
Vi brukar egentligen inte fira det.
Men i ar var det en lördag, en lördag som jag dessutom var ledig och hade fatt lön!
(Min lön brukar komma efter den 5e vanligtvis trots att den engligt lag borde betalas ut mellan den 1a och 5e varje manad)
 
Vi sov ut och tog en lugn förmiddag hemma sen akte vi till Aranda de Duero
Vi tog en promenad runt stora torget och at middag innan vi akte och till en "konsertlokal"
 
Det var tre olika band som spelade och vi känner tva av grupperna, anledningen att vi akte dit.
 
Andra gruppen som upptädde hade sett pa facebook att det var var arsdag och dedikerade en sang at oss, tur att jag var lite rund under fötterna vid den tiden, annars hade jag skämts ihjäl! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tyvärr ännu sämre än vanligt.
Telefonen var alldeles ny och hade fortfarande inte lärt mig den.
Knäppte korten under festligheterna och i Aranda utan blixt och med macro inställningen utan att fatta det..haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0