Redo för hösten

 
Igar tillbringade vi hela dagen pa ett köpcentrum i Madrid.
 
Skaffade nya höstskor, var ute efter ett par bruna och hittade ett par som jag gillade!
 
och sen blev den en ny jacka ocksa, en som jag var alldeles för snal för att köpa men fick av min snälla sambo.
 
 
Varje ar köper jag ny höst/vinter jacka. Billiga sanna som knappt haller en säsong.
Sa i det langa blir det ju dyrt iaf, nu fick jag en ordenlig jacka som förhoppningsvis haller i flera ar.
 
 
Varm och mysig inuti och med inbyggd luva.
 
Nu ser jag fram emot den kyliga hösten och vintern!!
 
Idag har vi plockat och sorterat hemma.
Plockat undan sommarkläderna/skorna och tagit fram vintergrejjerna.
(Det jag pabörjade under semestern)
 
D köpte nya strumpor igar och kastade en hel pase med gamla idag.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan ett tag och vila, sova lite, ska jobba natt idag.
 
Men imorrn fortstätter vi att rensa ur garderoberna och slänger gamla kläder som inte använts pa ar och dag.
Jag är ganska duktig pa att kasta varje ar men med D är det värre, han har nog inte slängt ett plagg sen vi träffades men nu har han lovat att rensa under helgen, vi far se hur det gar.
:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0