Höst

 
Enligt almenackan blev det höst i morse.
Vi har haft det lite "höstigt" den sista veckan, temperaturen har sjunkigt och det har varit lite gratt och regnigt.
 
Ville mest bara säga att jag lever och snart är tillbaka här pa bloggen
:)
 
Har ingen dator hemma sen nästan tre veckor sen, den är pa lagning, vi vet fortfarande inte om det är skärmen som är trasig eller om det är grafikkortet.
 
Mobilen dog den med, för en och en halv vecka sen.
Hittade en gammal hemma som fungerar, men utan internet, sa det blir inga spel, whatsapp eller instagram.
Först var det frustrerande men nu är den ganska skönt, skönt att bara ha tillgang till vanliga samtal och sms.
 
Ny mobil inväntas den här veckan.
 
Längtar sa tills i eftermiddag da jag slutar jobba, da är jag äntligen ledig!
Jobbat atta dagar i sträck nu och är ledig imorrn och pa torsdag och pa fredag börjar jag inte fören klockan 23,
sa skönt och efterlängtat!


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0