Löpning

 
Det blir mest skriverier om löpning här nu..inte sa mycket annat som händer...
 
Har haft ont i ryggen den senaste veckan och inte kunnat ge mig ut nagonting, men idag trotsade jag mig själv och tog mig ut..
Tanken var att springa atminstone 30min utan att ga eftersom jag de senaste gangerna klarat av det..
Jag har till och med klarat av att vara ute i 50min ett par ganger (!) fast da har jag sprungigt och gatt..
 
Efter minut 8 hade jag sa fruktansvärt ont i ryggen sa jag var tvungen att ga..den envisa sidan av mig ville inte ge upp och sprang klart 30min fast jag gick sammanlagt 5min av dom 30..
alltsa 25 springa + 5 ga (uppdelat i mindre invaller).
 
Jag var besviken efterat da jag inte gatt pa hur länge som helst under min 30 minuters runda.
 
MEN när jag kom hem sa sag jag att tiden och meterna inte var sa dumma iaf.
Sista löprundan förra veckan gjorde jag 10 meter mer än idag, pa samma tid, och da gick jag ingenting!
 
Sa, trots att jag gick "mycket" idag sa verkar det som om jag sprang fortare när jag väl sprang!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0