Löpning

 
D var som sagt var i Ávila i fredags, han var där och köpte en ny ryggsäck/väst, jätte nöjd med sitt köp
 
Han blir mer och mer intresserad av att springa i berg och just trail lopp..han har därför kikat in den här tejens lopp och vill springa ett av dom.
 
Han har inte anmält sig ännu för han har fortafarande inte bestämt distansen, hans första tanke var att springa det langa loppet pa 47.5km men eftersom han inte sprungit natt sant lopp ännu sa borde han börja smatt tyckte jag, anmäla sig till det "korta" loppet pa 25km och kanske springa det langa loppet nästa ar?
MEN han kan saklart inte göra natt mittimellan och är fortfarande inne pa att anmäla sig till det langa loppet!
 
Det är som tur var en tid kvar sa han kan vela lite till
:)
 
I lördags var han ut och testade sin nya väst i de snöklädda bergen
 
 
 
 
 
Han sprang ca 22km i snön och tyckte det var "lätt som en plätt" och menar därför att loppet pa 25km skulle vara för kort för honom (!), att han ville ha lite utmaning...men som sagt, det är tid kvar, sa han tränar och känner efter sa länge..att han ska springa natt utav de tva loppen har han därmot helt klart för sig!
 
Jag själv nöjer mig med att springa pa platt barmark med bergen i bakgrunden som en fin utsikt istället
 
Okej, man ser inte bergen speciellt bra pa dessa kort (inte alls?), men de finns där bakom mig och dom syns mycket fran vägen jag springer pa och det är en fin utsikt :) Dessa kort är ifran i förmiddags.
 
Sa här glad var jag efter löprundan i fredags :)
 
Det gar sakta men säkert framat för mig med och jag tycker fortfarande att det är kul.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hurtisar!! :) låter som att D kommer att springa Stockholm marathon nästa år. Eller komma hit och köra ett av alla traillopp.

Svar: Ska du säga! Du är det hurtigaste människan jag känner! :) Man ska aldrig säga aldrig, säg det inte för högt, kanske lurar du hem honom pa nagot lopp :)
Ulrika

2015-01-31 @ 10:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0