Sen sist

 
Nu var det ett tag sen sist, igen..
Har haft fullt upp med jobb och annat sa tiden och orken har inte funnits.
Det är en del utlandsvenskar som skrivor listor pa torsdagar, sa jag ska inte vara sämre och här kommer uppdatering pa vad som hänt sen sist i listformat!
:)
 
 
  • Värmen har kommit väldigt tidigt i ar och väldigt mycket värme, runt 30ºC alla dagar den här veckan!
  • Var bil haller pa att lägga av helt, eftersom den "bara" är 8 ar gammal sa kan vi inte "byta" ut den           (plan PIVE, fran och med 10 ar). Vi far inte sa mycket för den om vi säljer den heller eftersom den har mer är 320 000km pa "bara" 8 ar. Sa istället för att kolla pa en ny kikar vi pa begagnade. Väntar nu pa klartecken fran banken sen blir det förhoppningsvis ny bil innan Juni manad är slut!
  • Efter MYCKET jobb och MANGA TIMMAR sa är det snart dax för mig att ta lite semester, det har jag förtjänat tycker jag! Pa mandag kommer syster med man och bada barnen!!
  • Det blir nagra dagars semester i början pa Juni ocksa, da aker vi ner till Cádiz, mer om det senare.
  • När vi kommer hem fran Cádiz ska vi ÄNTLIGEN fixa baksidan pa huset. Svärmor har gett oss som present att fixa i ordning där!
  • Mer semesterplaner. Hade begärt tva veckors semester i Juli och fick precis okej pa det. Nu ska badsemestern bokas!
  • Förr fanns det en godis affär i Torrelodones (Madrid) som salde svenskt lösgodis, det var den närmsta som fanns. Sist jag var där upptäckte jag att den var stängd! Handlade där kanske tva ganger men det var ända "skönt" att veta att den fanns där när suget fanns. MEN nu har den öppnad i Segovia!! Jag vet inte om det är en bra eller dalig nyhet dock, kanske kommer jag äta alldeles för mycket godis nu! Har inte varit in ännu utan bara sett den utifran sa jag vet inte hur sortimentet ser ut och om det är natt att hurra för men det hoppas jag! Aterkommer när jag handlad där!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0