Körlektion

Nu sitter jag har pa ett internet cafe och dricker en kaffe medans jag vantar pa Dani som ar pa gymmet. Har precis haft korlektion och det var skoj, kanner av forbattringarna och det kanns skont att det gar framat aven om jag har et X antal lektioner kvar...har raknat att ta runt 30 iaf...vi far se, hoppas det blir mindre och inte mer iaf!!
Imorrn ska jag ha dubbel lektion pa tva timmar da jag inte kan ha lektion pa onsdag (pga motorcyckel lektionerna, de maste passa pa att ge dom nu nar det ar fint vader, nar det regnar gar det ju inte....) Men dessto battre for mig! Kanns skont att kunna ta en lite langre klass och kora lite mer i strack..:)

Trots att detta skulle vara en hemlighet, det har med korkortet sa vet ju nastan alla om det iaf, Katarina, Andreas och mamma...men pappa vet fortfarande inget och jag hoppas att det forblir sa tills jag kommer hem och visar upp mitt korkort..:) Sa det ar viktigt att pappa INTE SER denna blogg till dess, stackaren far vanta ett tag till...men den som vantar pa nagot gott vantar aldrig for lange...:D haha, vilken overrasking det kommer bli, han som sakert trodde att jag ALDRIG skulle ta korkort, och mycket mindre har nere! Haha!

Annars har solen tittat fram har idag och vi har inte ett moln pa himlen, skont efter mycket regn! Nu ar utsikten jaaatte fin hemifran, men de grona angarna, snotopparna pa bergen (JA det har snoat jatte mycket har!!) och bla himel..
De har sagt att solen ska halla i sig atminstone tills pa onsdag! Nu ar det jaaaatte skont och VARMT ute...vad har ni for vader hemma?

GRATTIS pa fodelsedagen MIchaela, hoppas du far en underbar dag!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0