Böcker

Jag sket i strykjärnet och klädhögen igar
Jag tillbringade eftermiddagen med att sortera böcker istället, hade dom i färgordning för det skulle vara fint (!), nu ställde jag upp dom efter genren istället
 
Romantik - Romaner (typiska tjejböcker) - Övrigt
 
 
Deckare - Kriminalromaner
 
 
Verklighetsbaserade
 
 
Böcker pa spanska
 
 
Och nagra fa pa engelska
 
 
Jag vet inte vad som är fjantigast,
- Att detta var min lördagsnöje
- Att jag skriver om detta
- Att jag faktiskt fotograferade det hela
- Att jag FAKTISKT lägger upp bilderna 
 
....Men det är väl sa de "riktiga bloggarna" gör, lägger upp kort pa ALLTING! ;)
 
Men jag sag faktiskt även pa fotbollen igar!
 
Uppdate:
Nämen! Vad är det här?! Sitter och svarar pa kommentarerna och ser att det star en spansk bok bland de engleska, upp och byta plats!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K-L

Hahaha, jag blir sååå avundsjuk på att du hade tid till något sådant. Och om du dessutom får läsa i fred då och då blir jag ännu mer avis. Du får börja bokblogga.

Postat av: Annika i Sevilla

Jag har inte kommit över spärren än, den där med att läsa böcker på spanska. Känns fortfarande som om det är i studiesyfte så jag undviker det. Dumt.

2012-06-24 @ 19:33:49
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Ulrika

K-L: Da och da far jag faktiskt läsa i fred..sambon kan bli galen pa mig när jag kommer in i mina riktigt stora läsperioder, jag sträckläser flera böcker pa rad och han tycker visst att jag kan hitta pa fler saker än att bara sitta med näsan i böckerna.

Men du har ju faktiskt fyra fina, underbara sma barn som förgyller din tid..kanske later de dig läsa lite mer nu under sommaren? ;)

Annika: Dumt? Liiiite kanske...haha..försök att börja läsa pa spanska sa försvinner nog spärren snart och du kommer lära dig massa nya ord, jag lovar! Jag har aldrig pluggat spanska sa därför har jag aldrig haft den där spärren. Men visst var det svart (jobbigt) i början och jag läser mest lättlästa, okomplicerade romaner. Tycker det är trakigare att läsa pa spanska...konstigt va? Föredrar att läsa pa svenska, men när läsbehovet blir för stort och det inte finns nagon svensk bok att fa tag i sa far det följa med en spansk hem!


2012-06-24 @ 20:00:06
URL: http://tosenborell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0