Löpningen

Har inte vart ut och sprungit natt mer sen sist (8 dagar sen!)...pga av tidbrist och ork..
Det är fortfarande alldeles för varmt ute.
Men jag sprang faktiskt lite pa gymmet idag.
Iof kan man inte jämföra att springa ute med ett löpband men jag vart ända glad da jag sprang/gick
4km pa 27min och 30sek..3 minuter mindre än första gangen, fast da sprang jag ju som sagt var utomhus..
 
För även om jag inte sprungit mer än dom här tva gangerna à 8 dagar sa har jag ju promenerat, cycklad och använt cross-trainer sa träningen har inte legat pa is helt och hallet.
 
Är ledig pa onsdag och ska försöka komma ut tidigt pa morgonen för lite terränglöpning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0