Vår och löpning

Idag är första dagen pa länge som det INTE regnat
Det har varit molnigt men nagra solstralar har kikat fram, vädret har varit behagligt även om vinden blast
Det maste vara sa att varen är här nu!
Imorrn ska vi fa runt 22ºC här är det sagt, skönt och efterlängtat!
 
Det märks att varen är här för folk har fixat pa sina gardar hela dagen och barnen har varit ute och lekt pa gatorna.
Själv tog jag mig en löptur!
 
Ja, jag har börjat nu igen..eller försöker iaf..
Jag sa upp mig fran gymmet den 1a April da jag inte vart där sen innan jag akte till Sverige och nu har/kommer vi ha mycket pa jobbet (kommer sluta senare än vanligt) och jag känner mig själv..när jag väl kommer hem fran jobbet och käkat lunch, gjort matsmältningen etc sa kommer det vara sa sent att jag inte orkar sätta mig i bilen för att aka till gymmet..
Sa jag sa upp mig istället för att betala varje manad för nagot jag inte använder, STORT BESLUT av mig!
Stort beslut därför att jag är världens lataste människa och gymmet "tvingade" mig att röra pa mig när jag väl var där...annars slänger jag mig helst i soffan och degar där hela dagen. Gymmet "pushade mig".
Viljestyrka är inte min starka sida!
 
Men jag har varit duktig och tagit upp det här med löpningen igen..fyra ganger har jag vart ut den här veckan!
Springer/gar (Igen) som start och jag märker redan att jag kommer liiiite längre pa samma tid..
 
Imorrn aker vi till Salamanca över natten, vi är tillbaka pa söndag kväll igen och pa mandagen ska jag ut och springa igen är det tänkt!
 
Nu ska jag packa väskan min innan det är dax för middag
 
Trevlig helg pa er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0