Liten uppdatering

 
Det var ett tag sen sist..först och främst har vi fortfarande inget internet hemma..inte för att det inte gar att fixa, men vi har inte fatt arslet ur vagnen ännu för att fixa det...sa mycket annat som kommer i mellan hela tiden..
vi har helt enkelt inte tagit oss den tiden..
 
Jag var ledig fred till onsdag da jag började jobba min nattvecka..
 
Helgen tillbringades i Guadarrama, svärmor opererade till slut sitt finger, det var i fredags sa vi akte dit och bjöd pa middag..sex veckor ska hon ga med skruvarna/spikarna (!!)
 
Vi var iväg till Getafe i lördags där D sköt pa förmiddagen, vi käkade lunch i Alcorcón med vänner och sen vart det IKEA pa eftermiddagen.
Jag aker ALDRIG TILLBAKA DIT EN LÖRDAG!
Jag som trodde det skulle vara liiite mindre folk eftersom Madrid spelade mot Barcelona i lördags,
men icke sa nicke..
 
Pa söndagen tog vi ut motorcyckeln en sväng, det var saaa fint väder..vi akte runt och hälsade pa vänner som vi inte sett pa länge..vi käkade "mellanmal"/brunch (vet inte vad jag ska kalla det pa svenska..det man äter efter frukost men innan lunch..) i Villalba pueblo och sen kaffe i Collado Villalba, intog aperitivo och lunch i Guadarrama, kaffe och likör uppe i skogen hos Luis i Guadarrama och sen ännu mer kaffe i Cercedilla.

Vi var iväg till sjukhuset flera ganger under helgen med, Ds mormor är riktigt dalig nu, och hon kommer nog försvinna vilken dag som helst nu sa vi passade pa att tillbringa mycket tid där med..
 
Annars har det inte hänt sa mycket mer, har fixat lite hemma ocksa, planterat höst blommor för första gangen i mitt liv tex!
 
I förrgar kom hösten hit, riktigt kallt och jag fick skrapa bilen igar pa morgonen innan jag akte hem.
Igar pa dagen var det dock varit "varmt" igen och det ser inte ut som om jag maste skrapa bilen idag heller.
 
Nej, nu ska jag plocka ihop mina saker för snart är det dax att aka hem och krypa ner i sängen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0