Födelsedagslunch

Igar blev jag bjuden pa lunch av Henar da det var henne födelssedag.
Det var hon, hennes föräldrar, hennes syster, son och systerson och jag saklart.
Min Segovianska familj! :)
Vi at vid restauranten som ligger vid Casa de la moneda, jätte mysigt ställe!
Maten var god men väldigt sma portioner, vi at visserligen dagens lunch men jag antar att resten av menyn ocksa är sma portioner...
    Godast av allt var efterrätten, flan de queso med viol glass, vilken glass!!
Oh my god!
Kaffe och likör intog vi pa uteseveringen.
    Nu befinner jag mig i Segovia och ska ut pa presentjakt..har inte haft tid innan..vad köper man till en tjej.som precis fyllt 41 och har allt?
Tips!
Förra aret fick hon en prenumeration pa en mamma tidning under ett ar eftersom hon var höggravid da..aret innan fick hon en massage och innan dess en upplevelse pa en vingard..mina orginela ideer ar slut och svart att ge upplevelser till en smabarnsmamma...naväl, natt ska vi väl kunna hitta pa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0