Olympiska Spelen

 
Jag har aldrig varit intresserad av att varken se OS eller stora mästerskap pa tv.
Varken sommar eller vinter.
Men jag har en familj som älskar det!
Mer sportfanar far man leta efter, de ÄLSKAR vinterstudion
 
Dom senaste aren har jag akt hem till Sverige i Februari/Mars och da är det jämt en massa skidtävlingar pa tv och radio.
Jag har snällt fatt sitta i soffan och titta pa, döuttrakad!
 
MEN, detta har efter manga vintrar satt spar hos mig nu och för första gangen i mitt liv har jag frivilligt satt mig ner och kollat pa OS pa tvn.
Hör och häpna!
 
Jag är till och med lite glad att detta pagar under min sjukskivningn och jag har natt att "se fram emot"/se pa tvn.
 
Här i Spanien är vinter OS inte sa populärt (saklart!), men det finns en kanal som sänder, inte allt saklart men lite.
Jag har bla kunnat se hela skiathlon för bade damer och herrar samt sprinten som gick idag, vilken final för herrarna!!!!
 
D tycker curligen är roligt, det har vi inte sett nagon dag än, sänds sa tidigt, men vi vet att det gar bra för Sverige för tillfället iaf, bade för damerna och herrarna.
 
Kanske är det för att jag känner igen alla namn och ansikten pa längdskidakarna som gör att jag tycker det är den roligaste grenen?
 
Jag hoppas dom sänder killarnas hockeyn imorrn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0