Om tva veckor

 
Om exakt tva veckor aker D och jag hem till Sverige nagra dagar.
10 dagar rättre sagt.
Det är Pappa som fyller 60 och ska firas!
 
Den här gangen vet alla om att vi kommer, inga överraskningar som gar i krasch!
 
Jag är sa missnöjd med vädret i Sverige den här vintern och jag hoppas verkligen det kommer (mycket) snö innan vi kommer.
D har aldrig vairt i Sverige under vintermanaderna och jag vill sa gärna att han ska fa uppleva det där fina svenska vinterlandskapet.
 
En av sakerna som jag ville att han skulle uppleva var att ga pa is, konstigt va?
Men eftersom han inte kan aka skridskor pga sitt knä sa hade jag sa gärna velat ta en promenad pa mälaren med honom, det är ju sa fint, sa mysigt och för honom chockerande da han badad där under sommaren...
 
D har förresten vart i Sverige i December en gang, under Lucia.
Men det var kallt, gratt, regnigt och ruggigt.
Ingen snö och inget fint vinterlandskap.
 
Jag som har haft san tur med fint väder när jag vart hem till Sverige under Februari/Mars dom senaste aren, när jag akt själv saklart....
 
Kalmar 2013
 
Sigtuna 2012
 
 
 
Sigtuna 2011
Uppsala 2011
 
Ja, ungefär sa här vill jag att det ska se ut om ett par veckor, det är min önskan iaf, sa hall era tummar nu! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Casa Annika

vad härligt med en Sverigeresa! Njut för mig också! Vi hade tänkt spendera sommaren där, men något/någon kom i vägen så vi satsar på jul istället, ser fram emot det. Hoppas ni har tur med vädret. J har gått på is, på Vänern, det är häftigt.

Svar: Ah, nu förstar jag vad som kommit ivägen! ;) Hoppas ni kommer iväg i jul med lite mer bagage :) Jag hoppas ocksa vi har tur med vädret! Dom i Sverige hoppas säkert pa sol och var istället men jag hoppas det hinner komma liiite snö iaf :)
Ulrika

2014-02-21 @ 17:35:49
URL: http://casaannika.blogspot.com
Postat av: Casa Annika

:-)

2014-02-22 @ 18:59:46
URL: http://casaannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0