Födelsedagar

Idag är det lilla Astrids födelsedag, tre ar, redan!
Sa fort tiden gar!
 
Vi kunde ju (saklart) inte vara med pa hennes kalas i lördags och inte heller idag, men hon fick paket pa posten iaf.
 
Hipp Hipp Hurra för henne!
 
Igar var det svärmors födelsedag, vi blev bjudna pa lunch pa La Calleja i Guadarrama.
 
Vi at sa mycket mat och sa gott!
Jag at ingen middag igar vilket är ovanligt för min del, hehe..
 
Först fick vi in oliver medans vi väntade pa maten, sen chistorra med patatas paja, caldo (buljong) och skinkkroketter (!!).
 
Efter apetitretarna kom maten vi beställt in.
Friterad torsk (som till och med jag at!), blodkorv och paprikor fyllda med räkor.
Till varmrätt at svärmor sjötunga, jag och grabbarna at kött.
Pa det vart det efterrätt och kaffe.
Svärmor var snäppet värre än mig och tog in tva efterrätter, hehe, en var iof citronsorbet men ända!
:)
D och hans pappa tog en drink medans jag nöjde mig med lite likör efter all mat.
 
Eftersom jag inte bloggat pa ett tag sa glömde jag helt bort att ta bilder men nagra blev det iaf
;)
 
 
 
 
 
Annars har det inte hänt sa mycket sen sist.
 
Jag som var ledig pa nyarsafton och nyarsdagen för första gangen pa fler ar blev saklart sjuk pa nyarsafton sa det blev en lugn kväll/natt.
 
Under Reyes lag jag fortfarande sjuk sa det vart inget paradtittande i ar, men jag hade tydligen vart snäll iaf eftersom jag slapp carbon även i ar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0