Champions League

Nu är jag ju inget stort fotbollsfan och haller inte pa nagot speciellt lag.
Men visst tittar jag pa stora matcher, finaler etc..
 
Jag ville sa gärna att Atlético de Madrid skulle vinna igar, dom var sa värda det!
Det var nära, sa nära, men det hjälpte inte..
 
När Madrid gjorde sitt tredje mal stängde jag av tvn och gick upp...D satte pa radion och da hade dom redan gjort sitt fjärde mal! Den tiden det tog för oss att ta oss till övervaningen..sa Ronaldos malgest missade vi..
hört att den inte var sa passande efter hans insats i matchen..
 
Men dom vann ligatiteln iaf, om det nog är nagon tröst till Atletifansen..
 
 
D som liten
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0