KÖRKORT

Jag har ANTLIGEN tagit det, fatt det!! Eller nej, jag har ju inte fatt sjalva korkortet annu, det tar val en manad eller sa..men fran och med mandag far jag kora lagligt SJALV..da far jag mitt papper dar det star att jag vantar pa korkortet och att jag KLARAT uppkorningen!! Jag klarade alltsa uppkorningen idag...saaaa skont...jag tror fortfarande inte att det ar sant...mina hander skakade i flera timmar efterat aven fast dom nu ar normala..haha...ahhh sa skont, ar saaaa glad :)
Jag var jatte nervos, nervosare an forra gangen men det gick som sagt var bra, valdigt bra start pa dagen och helgen...:)
Nej, nu ska jag bara sitta och njuta utav tanken ett tag...haha

Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS till körkortet =) Kramar!!

2008-12-13 @ 17:13:07
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0