Grannar

Idag har vi haft/har grannar pa besök...Eduardo och hans tjej var förbi idag, de har tydligen lyckats hyra ut huset sitt sa de var där och fixa det sista, köpte lite fler madrasser och sa..hehe..jag tycker det är synd att dom ska hyra ut det men jag förstar dom ju.. hyra ut ar visserligen bättre an att sälja for jag vill ha kvar dom som grannar..eller ha kvar och kvar, dom har ju aldrig varit mina grannar egentligen, aldrig bott där ..men det ar ju hans hus..
Dom har som sagt var hyrt ut der och det till 5 byggarbetare...FEM STYCKEN!!! Jag hoppas dom är ordentliga och inte för mycket väsen om sig..vi har ju blivit sa bortskämmda under dessa tva ar, att inte ha nan granne alls...nu maste vi börja tänka pa tv volymen osv...som sagt, hoppas de är lugna och inte för allt för mycket oväsen..de kommer tydligen fran Extremadura och ska hyra huset sa länge de har jobb här i omradet, vem vet, det kanske bara är nagra manader eller kanske ett ar...vet inte...men jag hoppas dom aker hem pa helgerna och träffar sina familjer iaf..haha..sa vi far fortsätta ha lugna helger atminstone..:)

Fernando och Monica kom igar och stannar tills imorrn..har inte hunnit träffa dom natt eftersom jag jobbar..men nu sitter dom hemma hos oss och tittar pa fotboll...dom har ju inte den kanalen matchen visas pa hemma hos sig sa Fernando fragade om dom inte kunde kolla pa matchen hos oss sa stod han for käket..och vilket käk sen da, knivmusslor, räkor, kräftor etc etc...Om han fragar mig far han kolla pa hur mycket tv som helst hemma hos oss sa länge han har med sig san där fin mat..;)  Synd bara att jag sitter har pa jobbet med min torra macka och en avslagen läsk..usch vad orättvist...jag kan ju alltid hoppas att de lämnat kvar natt ben eller natt atminstone som jag kan suga pa....
Trackback
RSS 2.0