Förkyld

Ja, jag ar pa vag att bli forkyld, vaknade upp snuvig och med ont i halsen..jag som inte tagit av mig jackan fast det varit varmt, just for att detta inte skulle handa!! Men nu sitter jag har pa ett cafe med jackan pa och drick varmt te..:)



Dani ar pa stan och gor en massa aranden sa jag satte mig har salange :) han ska bla till "trfiken" och lamna in en reklamering (?!) (Usch, kan ju knappt skriva pa svenska langre, glommer bort alla ord..:( ) Han ska iaf lamna in ett papper dar han reklamerar botern han fick har om dan, sa han ska slippa betala den...vi kan ju alltid hoppas!!

Igar eftermiddag efter att jag slutat jobba sa akte vi ner en svang pa stan med Fox oxa denna gang och bara gick och strosa...saaaa skont med sa lite folk...det har namligen varit langhelg nu, da torsdagen farsdag ar rod dag, sa Segovia har varit fullt med folk fran hela landet och igar akte de antlgen hem igen sa nu kan man ga lungt pa stan igen :)
Vi gick sjalvklart forbi Rodilla aven igar och kopte ett par smorgasar som vi ut i parken bakom igen..

Sen kopte vi ett typ brod/kaka vet inte vad jag ska kalla det..D ville att jag skulle testa det da jag jamt fragat vad det ar..det ar ett ran typ...det ar samma som man ater i kyrkan "jesus kropp", fast mycket mindre saklart..jag tyckte det var/ar sa konstigt att folk ater samma sak som snacks..men det var varken gott eller ackligt...smakade typ glassstrut, hehe...



Efter var varpromenad akte vi hem och kaka gronsaks lasange och i sang. Hoppas ni haft en trevlig helg!!

Ps. D fick ut mitt kort fran datorn utan problem och vart inte alls arg..haha..Skont :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vilken mysig helg det låter som du haft, ser så fint ut med solen, vill oxå ha värme här hemma nu, är såå kallt! Känns som det inte spelar nån roll hur man än anstränger sig för att inte bli skjuk den här tiden så blir man det ändå, sitter med teet bredvid mig ;) haha. Och brödet såg exakt ut som glasstrut, hur äter man det? han man nått på oxå? Puss

2009-03-23 @ 11:36:56
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0