Ledighet, grillning och Radioprat

Nu är jag tillbax pa jobbet igen efter nagra lediga dagar..i söndags när jag kom hem var jag saaaaa trött..D hade köpt hem Kina mat som var gott :) Käkade snabbt och sen hoppa jag i säng, hade tänkt att sova en timme bara, tills klockan 18 men jag vakna inte fören kl 20 nar D väckte mig och hans föraldrar var här..

Vi grillade och at massa goda ostar till förätt, dom Mari hade tagit med sig..till efterätt blev det Segovias typiska efterätt Ponche Segoviano, mums!!
Vi kollade pa fotbollen som sagt var och Atletico vann! Atletico och Valencia slass tydligen om en plats i Champions..

Mandag och Tisdag har vi bara slappat..gatt pa langa promenader, vilat och myst pa stan...

Idag vart D intervjuad pa radion här i Segovia och det var skoj :) Andra gangen han är med där nu..idag var det pga tävlingen i Holland i sommar..förra gangen var det för han kom tvaa i en tävling..

GRATTIS till lill Fredrik oxa som inte är sa liten längre..hela 18 ar gammal vart han i mandags!
Hipp Hipp Hurra for dig!! :)
Trackback
RSS 2.0