Väder Rapport

ÄNTLIGEN regnar det!!!

Graderna sjonkt lite igar och det vart lite kallare fast med lysande sol, idag regnar det och himlen ar gra, bilen visade 3ºC nar jag akte hemifran i morse. Sa det har gatt vaaaldigt fort, fran sommarvarmt yill host"kallt" menar jag,  och det ar val det som ar det samsta/jobbigaste..att for tva dagar sen var det 30 ºC och klanning, imorse var det langbyxor och jacka.

Det ar sa underbart med denna "kyla", att kunna sova ordentligt pa natten, i natt sov jag till och med med tacke!! Som jag langtat!
Iof med fonstret oppet, men anda :)

Har jag berattat att dom tva sista veckorna i August i ar var dom tva varmaste sista veckorna i Agusti pa 50 ar!!!!!!

Forresten sa har det redan snoat har i Spanien, hor och hapna! Bade i Canabrien (norr) och i Sierra Nevada, Granada (soder). Det kommer visserligen forsvinna snart, om nagra dagar, men anda!

Har sagt att det ska bli varmt pa sondag igen, vi far val vanta och se helt enkelt.

Det har var vader rapporten  for denna gang!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0